poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Od DJ Pony-2





Czytasz na własną odpowiedzialność.
Grozi śmiechem i dobrą zabawą.
Jeśli wyjdziesz z przyjęcia, w trakcie jej trwania, Pinki Pink się o tym dowie.

Niezapomniane przyjęcie

Dziś był całkowicie zwyczajny dzień w Ponylot'cie.
Popołudniu koncert, wieczorem przyjęcie.
Ale dzisiejsze przyjęcie miało być inne.
Miała być na nim Księżniczka Lenia.
Od rana wybierałam najlepsze remix'owe kawałki.
Wybrałam z jakieś 50 kawałków.
Mam nadzieję, że księżniczce się spodobają. :)
                         ♥♥♥
Po koncercie pobiegłam galopem do domu, by przygotować sobie strój i zmienić fryzurę.
Pół godziny przed przyjęciem, wbiegłam na halę i ujrzałam... Pinki Pink!
-Pinki? Co ty tutaj robisz?
-A co? Nie widać? Rozwieszam balony.  :D
-Ale..
-Nic się nie martw, balony nie pękną, od twojej głośnej muzyki. :D
-A ... gdzie?
Zamarłam.
-Pinki, nie powinnaś być w PonySweet?
-Tak, ale przyjechałam tutaj, bo słyszałam, że będzie mega, super przyjęcie, w Ponylot'cie.  :D
-Tak, Pinki, ale dlatego, będzie tata super, bo będzie na niej Księżniczka Lenia.
-Księżniczka?! :D
Pinki, zaczęła skakać po całej hali.
-Suuper.  :D
-Eh, no dobrze. Ty zajmij się kończeniem dekoracji, a ja zajmę się sprawdzaniem sprzętu.
-Dobrze.  :D
                                                                ♥♥♥
W ostatniej chwili, skończyłyśmy z Pinki ozdabiać hale, gdy zjawiły się inne kucyki na przyjęcie.
Zaczęła się impreza.
Po pewnym czasie zjawiła się w drzwiach, Księżniczka Lenia.
Przyciszyłam muzykę, i klęknęłam.
-To zaszczyt, Księżniczko, że się Księżniczka tu zjawiła.
-Oh, ależ Vinyl, wstań. Nie przyszłam tu, by patrzeć, jak cała hala mi się kłoni. :)
Wstałam.
-Przecież, to jest zabawa, tak? A na przyjęciach trzeba się bawić.
Uśmiechnęłam się od ucha, do ucha, tak jak Pinki, pobiegłam, do sceny i zaczęłam puszczać remix'owe kawałki.
                                                               ♥♥♥
Przez cały wieczór, puszczałam najlepsze piosenki, Księżniczka rozmawiała i tańczyła (oczywiście z gracją), a Pinki skakała, śpiewała, i miksowała ze mną płyty.
Niezapomniane przyjęcie. :)
Pinkie Pie pulling up DJ Pon-3 S2E26                                                                              Pinkie Pie and DJ Pon-3 S02E26
                              



Strój Vinyl, na przyjęciu.






2 komentarze:

  1. Jaki superaśny blog :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      A chcesz dołączyć?
      Księżniczka Lenia

      Usuń