wtorek, 13 sierpnia 2013

Od Falow

Bardzo Ciemny Dzień

Lato.
Nie jest to moja ulubiona pora roku.
Moją ulubioną jest Zima. :3
Ale niestety teraz jest Lato, czyli Wakacje.
W wakacje, co roku jeżdżę do mojej Kuzynki - Rock (choć wszyscy mówią na nią Black).
Nie wiem dlaczego, tak na nią mówią, ale mówię na nią Black.
                                                    ♥♥♥
Dojechałam.
Choć bardzo dobrze latam, moje skrzydła nie wytrzymałyby, takiego wysiłku.
Black, mieszka poza Myequestrią czy Equestrią.
Mieszka w Dark Forest. (las ciemności)
W Dark Forest, całymi dniami pada, są ciemne chmury i wszędzie jest mgła.
Wymarzone miejsce na spędzenie wakacji.
                                                    ♥♥♥
-Kuzynko!
Usłyszałam za plecami krzyk.
To Black.
-Black? Co tu robisz?
Uśmiechnęła się do mnie, swoimi błyszczącymi, ostrymi kłami.
-Zbieram Wilcze Jagody.-oznajmiła.
-Myślałam, że będziesz na mnie czekać w Zamku.
-W domu? No przestań!
Otworzyłam usta, by coś powiedzieć, ale Black, pobiegła galopem w stronę Zamku Dark.
-Ej!!! Zaczekaj!
-Przecież ja mogłabym sama usiedzieć w zamku? Bez ciebie, to można się tylko nudzić.
Zaśmiałam się i wbiłam w powietrze.
-Hej, to nie fair!
-Wybacz, ale moje skrzydła muszą się rozprostować. W końcu trzy godziny były złożone.
Black, przewróciła oczami.
-Ale z ciebie księżniczka.
-No żebyś wiedziała, niedługo będziesz mi się kłaniać.
-Co masz na myśli?
-Wydawało mi się, że potrafisz czytać w myślach?
-Tak, ale jak ktoś jest blisko mnie, a nie w niebie.
-Eh.
-No więc co miałaś na myśli, że będę ci się kłaniać?
-Przecież król Sambor, nie  żyje.
-Przecież wiem, i co z tego?
-No, to chyba wiesz, że moja prababka, jest siostrą cioteczną, króla?
-O Jezu! Tego nie wiedziałam!
-Ha! A jak wiesz, moja prababka jest taka stara i zmęczona, że odda koronę, swojej jedynej żyjącej krewnej.
-Do czego zmierzasz?
-Moim rodzice, nie żyją, więc ja jestem jedynym żyjącym krewnym. W końcu, to moja prababka.
-Nie wieżę!
Wylądowałam.
-Jesteśmy.
-Ale musisz mi wszystko opowiedzieć.
-Jasne. W końcu będę tu u ciebie przez miesiąc.
Śmiejąc się, jednocześnie przekroczyłyśmy próg zamku.

Black

Falow

C.D.N.

1 komentarz: