piątek, 25 października 2013

Od Salamuny


Prześladowczyni Greay

Dopiero, co przyjechałam do  Myequestrii, a już zostałam źle oceniona przez jednego z kucyków, mieszkającego w Ponylot'cie.
Jakaś pannica ubrana w złotą pelerynę, z zielonymi włosami, z czarnym pasmem, której nigdy nie widziałam na oczy, podbiegła do mnie i krzyknęła.
-Placek!!Zgniły Placek!!
Szturchnęła mnie i pobiegła w stronę Północnej części Myequestrii.
-Pewnie mieszka na Wyspie Blue.-pomyślałam.
                                                                 ♥♥♥
Po tym incydencie, pojechałam, pociągiem, do mojej przyjaciółki Gali Blue.
Która mieszka w PonySweet.-jako jedyny Alikorn.
                                                              ♥♥♥
Puk, puk
-Kto tam?-usłyszałam.
-To ja, Salamuna. :)-odpowiedziałam.
Nagle drzwi się otworzyła i stanęła w nich Gala.
-Salimunka!-wykrzyknęła.
-Heh, ostatnio ktoś mnie tak nazwał jak byłam mała.-pomyślałam.
-Co u ciebie?-zapytała zaciekawiona-Wejdź, wszystko mi opowiesz.
Usiadłyśmy przy stoliku z herbatką i ciastkami.
-No wiesz...-zaczęłam.
-Nawet dobrze, u mnie, ale jak do ciebie szłam, zagadała do mnie taka dziwaczka.
-Dziwaczka?-zapytała zdziwiona.
-No, taka klacz z zielonymi włosami i czarnym pasemkiem i...-nie dokończyłam.
Gala się zakrztusiła.
-Sala!-To była Greay!-wykrzyknęła.
-A kto to?-zapytałam.
Gala odeszła od stołu i pogalopowała do swojego pokoju.
Bum, trach, stuk
Po chwili przybiegła z kartką.
Położyła ją na stole.


-To ona!-wykrzyknęłam-To ona, nazwała mnie zgniłym plackiem.
-Greay, jest jednym z najbardziej poszukiwanych kucyków w całej Myequestrii.-wyjaśniła.
-Naprawdę?-zdziwiłam się.
-Tak, każdy ślad, może pomóc, ją znaleźć.-powiedziała.
-Ja..-zaczęłam.-..Ja widziałam, jak biegła w stronę północnej części Myequestrii.-wydukałam.
-W stronę Wyspy Blue?-zapytała.
-Tak-oznajmiłam.
-Musimy powiadomić Księżniczkę Lenię!-krzyknęła.
-Ale do Ponylot'u, jest kawał drogi.-powiedziałam.
-No i co?-zapytała-Ty masz róg, a ja skrzydła.
-Ale, ja nie umiem latać.-wydukałam.

C.D.N.
Gala Blue, napiszesz coś? :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz